Rabu, 14 September 2011

Assalamualaikum ;) 

First thing i want to say here is syukur alhamdulillah cause Allah beri lagi peluang aku hidup untuk merentasi dunia yang sementara bagi membetulkan kesilapan yang silam :)

Actually malam ni terasa sangat nak update blog apabila beban masalah terlalu berat  :|
Mm SPM trial exam daa pun habis. Aku ada 60 hari dari sekarang menjelang menduduki peperiksaan sebenar.
Risau sangat-sangat dengan masalah family aku. Aku tiada ruang, kelapangan, ketenangan, ketenteraman jiwa.

AAARRGHHHHHHHH (!)

Asalkan malam aku nak study mesti ade je benda mak aku nak dibisingkan. MOM PLEASEE STOPPP! I HAVE ECONOMONEY PAPER TOMORROW! (semua tu seruan dalam hati je) Abah pun satu hmm' please laa jangan buat problems lagi. 

Ya Allah, kau ampun kan lah dosa-dosa ku, dosa kedua-dua ibu bapa ku dan dosa guru-guru ku.

 hmm btw thnks abah beli buku bank soalan tuu. After this, ill spent my time to jawab the soalan-soalan okayh? 
Doa kan aen cemerlang okayh abah,mak,abg,kakak,pakcik,makcik,datuk,nenek,datin,tan sri ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan