Sabtu, 26 November 2011

sweet of memory ever(part1)

5:00 am

tengah dapat feel tido time hujan mmg sedap tibe tibe dapat call yg aliashah sy accident.. Allahuakbar.. bederau jantung aku, ape lg pulak kali ni..
Apakah ??!!!!!
Dimanakah??
Bagaimanakah??
Bilakah??

5:30am

aku try taknak tido konon nya nk study sebab ade paper science pagi tu..
(study la sgt, walhal hati tk tenang langsung)
last last aku tetido, kolaapppp..
mmg pagi tu kelam kabut sangat..
-bangun lambat
-sebok nk tau infomasi(aliashah)
-baju tk gosok
-buku bersepah
sumpah aku cakap mmg serabot ya robbi...


8:00am
aku berdiam diri membaca apa yg patot before masuk dewan..
didoakan aku tenang jwb exam..


12:45pm
Alhamdulillah..
everything is getting smoothly..
tapi dalam exam tu aku tk berapa focus sgt..
mcm2 aku fikir(tapi tak tahu ape yg aku fikir)
MACAM-MACAM (!)
Allah tahu segalanya..

1.00pm
balik memang tak rehat laaaa..
dah siap sume aku terus g bank jap dengan abang..
ingat kan balik dari bank nak terus pergi hospital laa..
lasst last abang aku boleh plak g serdang..
....
Ok dekat sini mmg mcm mcm hal..
.....


5:00pm
lastly sampai jugak PPUM..
ok aku dtg tk msg aliashah pun..
biar die berehat..

... ok da tahu wad hujung sekali katil 6..


♥♥♥♥♥♥♥♥♥
aku datang dengan hati yang GEMBIRA,SEDIH,BERDEBAR,TERHARU,SEMANGAT WoWw!
al maklum daa berapa bulan tak dapat jumpa die..
aku ngintai ngintai nampak kaki mamat sorang ni pakai jeans berdarah sedang baring..
badan tk nampak sebab terlindung dengan langsir..
aku datang dekat lagi ok SAH itu mmg diaa..
(senyumm)
die tengah tido.. comeyyy hee
ya Allah sebaknyee ..
tengok tangan die..
muka diee..
badan die, gemok..
aku tahu sepanjang die bersama dengan aku banyak kali die jatoh moto..
tapi tu semua tu aku tk pernah tengok live..
kali ni tengok live kot..
and first time patah riuk (tangan kiri 4 jari patah)
hmm
Alhamdulillah dipanjang kan umurnya..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

sepanjang perbualan die aku asyek menangis jee..
tenuk tol..
nk tau kenape???
mane tak nye..
cakap benda bukan bukan..
mcm mana die tulis kt facebook mcm tu laa die cakap kt aku..
eeee bongok..






tu baru dekat facebook, kalau depan depan cuba bayang kannn???
ya Allahhh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan